(Y)
Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
jag vet inte hur det är på nya bdb men jag vet att du kan växla tbx till gamla designen och gå in på "Dagboksinställningar" och sedan den röda knappen "Ta bort konto" :)
gamla bdb tillbaka NU!
ni kommer tappa alla era användare -.-"
ni kommer tappa alla era användare -.-"
varför komemer man in på den NYA bdb, när man gjort inställningar för den GAMLA??? JÄVLA SKITSYSTEM, SÄGER JAG BARA!!
jag fick den nya bdb utan att ens vilja ha den. Tycker att denna suger stenhårt och allt bara laggar. Tycker att den förra var bra mycket bättre.
seriöst, alla vet att än så länge går det fortfarande att använda gamla designen right?
Jag har inget gästlösen, men det står när mina vänner kollar att det är gästlösen ! Men det funkar inte med det gamla lösenordet!!!!!! Vad ska jag göra? ;O
låt gamla bdb vara kvar !!!!!!!!! :O ?
Funderar på att sluta om man inte kan ha den gamla desginen.
Det kan väl finnas en liten knapp så man kan byta tillbaka?
"Allt var bättre förr i tiden."
Det kan väl finnas en liten knapp så man kan byta tillbaka?
"Allt var bättre förr i tiden."
ALLA SOM FUNDERAR OM DEN NYA OCH GAMLA DESIGNEN KMR FINNAS KVAR SIDA VID SIDA, LÄS DETTA!
jag skrev till en admin och frågade om dom inte kunde ha kvar båda designerna ist för att tvinga alla att använda den nya!
blupp(admin):
Det är jättesvårt och krångligt att hålla liv i två sajter samtidigt. Om vi ändrar något i nya så måste vi hela tiden kolla att allt fungerar i gamla. Detta kommer vi inte orka göra för evigt tyvärr.
jag:
jag såg världens bästa kommentar nyligen, gör en mätning där ni ser hur många som är emot och för den nya designen. så fort jag kollat igenom mina bilder om det är något att spara så tar iaf jag bort mitt konto...
blupp(admin):
Hehe, ok
Vi gör mätningar hela tiden, men läs det jag skrev i kommentaren också
http://RavenSign.bilddagboken.se/p/show.html?id=484801036&directlink=1
jag skrev till en admin och frågade om dom inte kunde ha kvar båda designerna ist för att tvinga alla att använda den nya!
blupp(admin):
Det är jättesvårt och krångligt att hålla liv i två sajter samtidigt. Om vi ändrar något i nya så måste vi hela tiden kolla att allt fungerar i gamla. Detta kommer vi inte orka göra för evigt tyvärr.
jag:
jag såg världens bästa kommentar nyligen, gör en mätning där ni ser hur många som är emot och för den nya designen. så fort jag kollat igenom mina bilder om det är något att spara så tar iaf jag bort mitt konto...
blupp(admin):
Hehe, ok
Vi gör mätningar hela tiden, men läs det jag skrev i kommentaren också
http://RavenSign.bilddagboken.se/p/show.html?id=484801036&directlink=1
Gillar inte heller nya =/ men så länge man kan använda gamla samtidigt så nöjer jag mig...
ja tar bort mitt konto om inte gammla bdb finns kvar!
Ha kvar den gamla versionen så att man kan välja själv vilken man vill ha!
Det räcker med att ni tog det riktiga bdb-orginalet ifrån oss för nå år sedan.
Hatar när bra sidor ska uppdatera sig för att bli precis som andra sidor...
Det räcker med att ni tog det riktiga bdb-orginalet ifrån oss för nå år sedan.
Hatar när bra sidor ska uppdatera sig för att bli precis som andra sidor...
Jag har inget emot den nya desigen. Lite jobbigt dock att siten måste tänka mellan varje gång man bläddrar till nya bilder så att "huvudsidan" lyser igenom och en tankesnurra snurrar och sedan kommer texten för den nya bilden som sedan hoppar ner ett snäpp när den nya bilden kommer på plats och ändrar storlek. Lätt att bli sjösjuk en smula. Man hinner inte läsa texten utan måste skrolla ner varje gång för att läsa texten som försvinner under skärmkanten. Hoppas att ni förstår vad jag menar.
Kolla upp det är nu bussiga.
Kolla upp det är nu bussiga.
jag:
hej! har bara 1 sista fråga, vilket datum blir nya designen ett måste? och om man inte hinner ta bort sitt konto innan dess, hur tar man bort sitt konto då? för jag växlade till nya designen en liten snabbis och hittade ingen "Ta bort konto"-knapp?
blupp(admin):
Vi har inte bestämt när vi tar bort gamla än, men det kommer nog ta någon/några månader skulle jag tro. Vi vill att nya ska fungera perfekt innan vi tar bort gamla.
Ta bort konto-knapp finns i gamla och kommer till nya när den är klar
hej! har bara 1 sista fråga, vilket datum blir nya designen ett måste? och om man inte hinner ta bort sitt konto innan dess, hur tar man bort sitt konto då? för jag växlade till nya designen en liten snabbis och hittade ingen "Ta bort konto"-knapp?
blupp(admin):
Vi har inte bestämt när vi tar bort gamla än, men det kommer nog ta någon/några månader skulle jag tro. Vi vill att nya ska fungera perfekt innan vi tar bort gamla.
Ta bort konto-knapp finns i gamla och kommer till nya när den är klar
Kan man inte redigera bilderna längre :(
det går inte att klicka på bilden o redigera hos mig . . .
det går inte att klicka på bilden o redigera hos mig . . .
Finns det någon ''Håll mig inloggad''-knapp?
Jag har inte hittat den i alla fall.
Fixa en sådan!
Jag har inte hittat den i alla fall.
Fixa en sådan!