Rösta: My Chemical Romance!
Current thread - Rösta: My Chemical Romance!
Ehmm det e ju lixom 2011;)
Jättejättejättesnällt om ni skulle kunna rösta på min bild.
Skulle vara evigt tacksam<3
Skulle vara evigt tacksam<3
Fuck alla som inte gillar mcr, dom som är med i tävlingen gillar detta band! Synd bara att jag redan har köpt biljetter.
YE THATS RIGHT FUCKHEADS
YE THATS RIGHT FUCKHEADS
Jag måste bara säga att jag har en vän som har gjort en grymt fin bild som jag tyvärr inte kunde skicka in ...
Det är verkligen hennes favoritband och hör av er om hon skulle kunna få en "andra chans"
ni kommer inte ångra er , jag lovar kram
Det är verkligen hennes favoritband och hör av er om hon skulle kunna få en "andra chans"
ni kommer inte ångra er , jag lovar kram
^Lyssna på "p0tatissk00rpan".
hej alla vad gör ni nu =)
Eh?! Nu får ni nog göra om det här era jävla rövhattar... Sista nomineringdagen var ju idag?
Dessutom håller jag med några av de andra som skrivit angående upphovsrätt.
Sjukt smart av er. Inte.
Dessutom håller jag med några av de andra som skrivit angående upphovsrätt.
Sjukt smart av er. Inte.
Var kan jag skicka in mitt bidrag? För sista dagen för att skicka in var ju IDAG enligt tävlingsreglerna.
Yaay jag å Feffe kom med :DDDDDDDDD
Alltså de stängde nomineringen typ 08.30 imorse, precis när jag skulle lägga in mitt bidrag.
Det är antagligen jättemånga som aldrig fick chansen att lägga in sina bidrag bara för att de stängde nomineringen för tidigt.
Jag har skrivit och klagat och de enda de sa var att jag kunde få biobiljetter som plåster på såren.
Jag, som antagligen många andra, vill kunna lägga in våra bidrag!
Enligt MIG, så borde de lägga till en dag på nomineringen och lägga till en dag på röstningen, det är inte rättvist mot mig och så många andra att vi inte ens fick en chans bara för att de gjorde ett misstag.
Det är antagligen jättemånga som aldrig fick chansen att lägga in sina bidrag bara för att de stängde nomineringen för tidigt.
Jag har skrivit och klagat och de enda de sa var att jag kunde få biobiljetter som plåster på såren.
Jag, som antagligen många andra, vill kunna lägga in våra bidrag!
Enligt MIG, så borde de lägga till en dag på nomineringen och lägga till en dag på röstningen, det är inte rättvist mot mig och så många andra att vi inte ens fick en chans bara för att de gjorde ett misstag.
Precis!
Det är faktiskt, och jag brukar inte säga det här, men det är dålig stil av dem att inte typ "starta" om tävlingen bara ett dygn eller något.
Det är faktiskt, och jag brukar inte säga det här, men det är dålig stil av dem att inte typ "starta" om tävlingen bara ett dygn eller något.
Ja men precis, man hoppas att de har hjärtat och skallen på rätt ställen och gör något allvarligt åt det!