Yepyep....
Såg btway att folk tydligen brutit mot reglerna, de som gick vidare, alltså. Det blir också spännande att se vad de gör åt Det. XD
Rösta: My Chemical Romance!
Current thread - Rösta: My Chemical Romance!
men herregud!
De måste ju starta om den med några dagar, seriöst..
De måste ju starta om den med några dagar, seriöst..
Vad tråkigt att de stängde tävlingen för tidigt och att ni som inte nominerat inte hann skicka in era bidrag då. Vissa bidrag bryter ju till och med mot reglerna om upphovsrätt, med tanke på det vore det ju betydligt rättvisare om de bidrag som inte hunnit bli nominerade men som faktiskt inte bryter mot reglerna hade kommit med istället. :/
Ja men precis!!
Mår så dåligt!
Mår så dåligt!
Hoppas verkligen att någon admin läser detta, och inser hur det borde vara.
Det kommer knappast skada deras rykte att de erkänner att de gjorde ett misstag och att de måste starta om tävlingen lite, utan att de INTE reagerar är det som ger dem dåligt rykte.
Det kommer knappast skada deras rykte att de erkänner att de gjorde ett misstag och att de måste starta om tävlingen lite, utan att de INTE reagerar är det som ger dem dåligt rykte.
Det vore intressant att se de bilder som inte hann bli nominerade pga missförståndet (som exempelvis Greenburgers) med tycker jag, kan inte ni ladda upp era bilder så vi andra bdb-användare iallafall får se dem?
ja men tänk om man inte de faktiskt ändrar så kan jag inte nominera den för den är tidigare utlagd, funkar det så?
Jag tror du kan lägga ut den innan Greenburgers, när jag nominerade min bild kunde jag välja att nominera en bild från min bdb iallafall. Så det spelade ingen roll när man lagt in den.
ah okej! :)
nu är den uppladdad..!
Snälla, snälla, snälla rösta på min bild. Jag vet inte mer att säga än att jag verkligen vill det här. Ni är guld värda om ni röstar på mig <3
"Nomingeringsfasen är ännu inte avslutad. Titta hit igen efter 28 feb 2011 för att rösta."
Ska man kunna skicka in bilder ända fram till 28de nu? Var det inte bara en dag som "försvann"?
Ska man kunna skicka in bilder ända fram till 28de nu? Var det inte bara en dag som "försvann"?
Hej alla!
Eftersom nomineringsperioden stängde en dag för tidigt pausade vi röstningen under 4 timmar idag på förmiddagen och gjorde så att man kunde skicka in bidrag under den tiden. Nu är röstningen igång igen.
Ledsen för strulet!
Eftersom nomineringsperioden stängde en dag för tidigt pausade vi röstningen under 4 timmar idag på förmiddagen och gjorde så att man kunde skicka in bidrag under den tiden. Nu är röstningen igång igen.
Ledsen för strulet!
Mitt bidrag är med. Så om ni tycker att jag förtjänar det - Skulle det betyda allt ifall ni röstade på mig! Det är min dröm att få träffa mina förebilder och mitt favoritband My Chemical Romance, och jag är glad över att jag har fått en liten chans till det. Har aldrig kunnat se dom live för att jag bor på andra sidan landet.
Allt annat blir så oväsentligt, så betydelselöst, i jämförelse med detta. Jag vill det här så enormt gärna att det gör ont, jag kan inte ens beskriva min tacksamhet ifall ni röstar på mig.
Det skulle vara den bästa födelsedagen i mitt liv, ingenting kan slå det. Speciellt med tanke på allting dåligt som händer just nu för mig, skulle det här verkligen vara underbart och uppskattat!
Ville bara säga att det skulle betyda otroligt mycket! ♥
Allt annat blir så oväsentligt, så betydelselöst, i jämförelse med detta. Jag vill det här så enormt gärna att det gör ont, jag kan inte ens beskriva min tacksamhet ifall ni röstar på mig.
Det skulle vara den bästa födelsedagen i mitt liv, ingenting kan slå det. Speciellt med tanke på allting dåligt som händer just nu för mig, skulle det här verkligen vara underbart och uppskattat!
Ville bara säga att det skulle betyda otroligt mycket! ♥
Ändrat 2011-02-26 23:32
Herregud jag är i final!!
Tack bilddagboken för att ni öppnade nomineringen igen! :)
Ja jag tänker ge mig själv lite cred till mig själv nu!
OM ni röstar på mig så ska ni veta att det betyder allt för mig, tänker säga som SussXD, jag vill detta så det gör ont, bara jag tänker på att faktiskt få träffa dem så blir jag riktigt tårögd.
De är den största inspirationskälla jag har, de betyder så mycket för mig så jag kan inte ens förklara det.
Det är en sak som man känner inom sig, inget man kan förklara, men jag har försökt.
Ingenting betyder mer än detta, och det är ärligt!
Har aldrig sett My Chem live och guud vad jag längtar tills den dagen!
Bästa förebilderna man kan ha.
Tack bilddagboken för att ni öppnade nomineringen igen! :)
Ja jag tänker ge mig själv lite cred till mig själv nu!
OM ni röstar på mig så ska ni veta att det betyder allt för mig, tänker säga som SussXD, jag vill detta så det gör ont, bara jag tänker på att faktiskt få träffa dem så blir jag riktigt tårögd.
De är den största inspirationskälla jag har, de betyder så mycket för mig så jag kan inte ens förklara det.
Det är en sak som man känner inom sig, inget man kan förklara, men jag har försökt.
Ingenting betyder mer än detta, och det är ärligt!
Har aldrig sett My Chem live och guud vad jag längtar tills den dagen!
Bästa förebilderna man kan ha.
Snällasnällasnällasnälla, kan ni rösta på min bild ? Jag skulle vara evigt tacksam. Jag och HappyBurger har sparat pengar sedan biljetterna släpptes, och nu kommer det kom en tävling där man dessutom får träffa bandet, det skulle bli en dröm sedan 2 år tillbaka, blir uppfylld. Snälla, rösta på min eller HappyBurger´s bild :]