Rösta: My Chemical Romance!
Current thread - Rösta: My Chemical Romance!
Drunkpinkrabbit du borde gå in på tävlingar och kolla så ser du ;P
Även om man vet topp 5, så hade det ju varit kul att se på vilken plats alla andra kom och hur många röster de fick. Tycker då jag i alla fall! ^^ Det brukar ju alltid visas så, så jag hoppas att dom kommer att göra det.
Nej, det har jag inte.
Och jag orkar inte diskutera om saken som är så självklar för mig heller, vill inte starta bråk.
Och jag orkar inte diskutera om saken som är så självklar för mig heller, vill inte starta bråk.
Vissa av de som var bland de bästa följde ju inte ens upphovsrättslagen..?
Känns ju lite tråkigt när det stod att det var rätt viktigt att följa den, skickade till och med DM till en admin och frågade och han sa att man hellre inte skulle ha en bild med som inte var ens egen.
Känns ju lite tråkigt när det stod att det var rätt viktigt att följa den, skickade till och med DM till en admin och frågade och han sa att man hellre inte skulle ha en bild med som inte var ens egen.
^ What she said.
Jag vet inte om jag bröt mot reglerna, men jag skrev länk till där jag hittade bilderna och vem som tog de. Sen har jag gjort resten själv. Tycker inte att det är schysst att skriva att man måste följa upphovsrättslagen och sen strunta i det.
Man kanske kunde kommit med ett bättre bidrag om man visste detta..?
Jaja.. Grattis till den som vann iaf! :)
Man kanske kunde kommit med ett bättre bidrag om man visste detta..?
Jaja.. Grattis till den som vann iaf! :)
Hur blir det nu då om man kom på prisvinnande placering?