Senaste nytt
Current thread - Senaste nytt
Varför rullar samma HD Bilder Runt hela Tiden Tar ju flera DAGAR innan dom byts ut ju, ser att det är fler som klagar på det, men skulle gärna ha en vettig förklaring på det :)!
Hur ändrar man så att man inte andra kan se vad man kommenterar?
Fattar typ inte, men i startsidan kan man spara vilka biler som helst som kommer upp. Även om man har "låst" sina bilder för att inte kopieras :p
Men jag vet inte var man avregistrerar sig... vill skaffa ny och ta bort gamla men vet inte hur :( snälla hjälp mig :)
Så funktion att välja mellan gamla och nya designen är det enda som saknas.
Som ni ser så har bilddagbokens besökare minskat kraftigt.
Kan ni inte ta till er förnuftet och tänka efter varför?! inte så konstigt..
Kan ni inte ta till er förnuftet och tänka efter varför?! inte så konstigt..
FIXA SÅ MAN KAN HA GAMLA BDB IGEN!!!!!!!!! >:@@@@@
Finns en knapp på nya framsidan där det står "Gå tillbaka till gamla BDB".
Det enda jag stör mig på är att jag inte hittar Forum delen i den nya designen. Är jag blind eller finns den inte där? Var nu tvungen att gå tillbaka till gamla designen och klicka vidare.
Det enda jag stör mig på är att jag inte hittar Forum delen i den nya designen. Är jag blind eller finns den inte där? Var nu tvungen att gå tillbaka till gamla designen och klicka vidare.
Det är märkligt att senaste tiden så har jag pendlat mellan nya och gamla- nu om jag kollar vänner på gamla så är alla försvunna, inga grupper what so ever, det står bara rutan "dehär vännerna använder nya bdb", så jag är tvungen att använda nya om jag ska kunna kolla vänners bilder etc
hej, nu är det så här att jag rent ut sagt hatar nya bilddagboken!!
Vet hur man ändrar tillbaks MEN när man går från sidan och sen går till billdagboken
igen så är det nya igen!! Pågrundav detta har jag i princp slutat använda bilddagboken!!
Tycker ni borde göra så att man slipper ändra tillbaks varje gång man går tilll bilddagboken!!!
Vet hur man ändrar tillbaks MEN när man går från sidan och sen går till billdagboken
igen så är det nya igen!! Pågrundav detta har jag i princp slutat använda bilddagboken!!
Tycker ni borde göra så att man slipper ändra tillbaks varje gång man går tilll bilddagboken!!!