Åh så bra!
Äntligen typ :D
Nya riktlinjer för SiiMii
Current thread - Nya riktlinjer för SiiMii
Awesome!!! Nu saknas det bara att råda bot på gratis-sms spammarna ^^
big thnks! Man blir fan sur varenda gång man ser det! Liksom lägg upp på en jävla porrsida ist!
Riktigt bra!
Onödigt att trigga yngre att göra samma sak (dvs lägger en 19-åring ut en bild på sitt nakna bröst i fokus/siimii så tro fan att minderåriga tillslut apar efter) som en själv bara för att man vill ha massa bevakare eller besökare på sin blogg.
Det finns andra sätt att stärka sitt självförtroende och sin självkänsla tjejer och killar!
Don't let internet decide what's hot or not
Förövrigt bra respons bland kommentarerna vad jag kan se, hade faktiskt förväntat mig en våg av aggression från diverse Kissie-wannabe's etc, men det är ju skönt att majoriteten (?) av bdb's medlemmar faktiskt vill ha en städad sida.
Blir man fullständigt desperat så finns det ju andra sidor där kanske inte fullt så många småttingar vistas :]
Onödigt att trigga yngre att göra samma sak (dvs lägger en 19-åring ut en bild på sitt nakna bröst i fokus/siimii så tro fan att minderåriga tillslut apar efter) som en själv bara för att man vill ha massa bevakare eller besökare på sin blogg.
Det finns andra sätt att stärka sitt självförtroende och sin självkänsla tjejer och killar!
Don't let internet decide what's hot or not
Förövrigt bra respons bland kommentarerna vad jag kan se, hade faktiskt förväntat mig en våg av aggression från diverse Kissie-wannabe's etc, men det är ju skönt att majoriteten (?) av bdb's medlemmar faktiskt vill ha en städad sida.
Blir man fullständigt desperat så finns det ju andra sidor där kanske inte fullt så många småttingar vistas :]
tack! detta är verkligen en underbar regel! fy fan vad vad trött man blir på fjortisar som spammar pattar >.>
Skit bra :D
YES!
äntligen
... första jag ser när jag läst detta är http://linusbaeckstrom.bilddagboken.se/p/show.html?id=485319759&bdbref=siimii
och :O jag hoppas verkligen detta gäller för killar som spammar sina magar också? för just nu kan jag se två stycken nakna spännismagar där >:
Borde inte det gälla samma sak för killar som visar upp sin mage 24/7 är så grymt trött på dem!
För helvete. Allt i dagens samhälle anspelar på sex. Sluta var såna jävla fittor >:
TACK! :)
Tack ! skit bra !