Jag har gamla versionen av bilddagboken och tänker fortsätta ha det. Jag kan inte se min vännerlista, det är helt vitt, VARFÖR??? Jag gillar förövrigt inte den nya bilddagboken....
Driftstörningar
Current thread - Driftstörningar
samma för mig och jag vägrar att skaffa nya...!!
Jag håller helt klart med dig, jag tycker den nya är mycket sämre än den gamla. Visst det är väll nice att bilderna blir större med den nya. Men det är mycket man inte kan göra med den nya. Få den gamla att fungera igen annars kommer nog många sluta använda bilddagboken.
om man måste se sina vänners bilder men har gamla bdb och väägrar byta över som jag, så kan man gå till framsidan och klicka in på nya bdb, kolla bilderna, tillbaka till framsidan och välja ''gå tillbaka till gamla bdb'' och göra så till bdb har lagt av med denhär jävla skiten/utpressningen eller vadfan det ska likna...
''Få den gamla att fungera igen annars kommer nog många sluta använda bilddagboken.'' here you got one
Eftersom du påpekade det jag skrev bör du vara medveten om att det är faktist många som kommer sluta använda bilddagboken eftersom den nya är skit och den gamla inte fungerar som den ska.
...nu förstår jag inte riktigt.. jag höll med? jag kommer sluta om man inte har något val än den nya skiten
är det därför som man inte kan se bilder där man har sina vänner då?
jag ser INGEN utav mina vänner, orka bilddagboken. krånglar ju hela tiden. SUCK.
NI PÅ ADMIN KAN VERKLIGEN INTE SKÖTA ERT JOBB!!!!! FIXA FÖR HELVETE BDB FUNKTIONER BÅDE PÅ DEN NYA OCH DEN GAMLA NÅN FUCKING GÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mina vänner syns inte heller, skärpning nu alltså! Jag har provat nya bdb, gillar den inte, vill fortsätta med gamla, snälla se till så den funkar?!
Märker att de inte bara e jag som har problemet då alltså... Skitkasst av er BDB, verkligen skitjävlakasst =(
Eftersom dom inte kommer fixa felet, vad sägs om att bojkotta bdb?
Nya BDB är sämst!!
Är det inte meningen att nytt ska vara bättre?
Är det inte meningen att nytt ska vara bättre?
Har gamla bdb & kan inte se mina "vänner" på bdb, fyfan för det .____.
har skickat ett medelande och fick detta som svar:
"Andree123 idag, 12:44
Hej!
Detta är ett tekniskt fel som vi för tillfället håller på att lösa. Vi ber om ursäkt för alla problem det kan orsaka.
Med Vänlig Hälsning
Bilddagboken Crew"
Detta är ett tekniskt fel som vi för tillfället håller på att lösa. Vi ber om ursäkt för alla problem det kan orsaka.
Med Vänlig Hälsning
Bilddagboken Crew"
Ändrat 2011-04-03 12:46