Om du har iPhone eller en mobil med Android så borde du verkligen skaffa någon av våra appar! Det finns både app för iPhone och app för Android!
Ladda upp direkt från din verklighet och visa vad som händer, håll koll på vad vännerna gör, få uppdateringar om nya kommentarer direkt och svara på PM! Apparna är så klart gratis!
Missa inte det här eller de andra sätten att använda Bilddagboken utanför sajten!
Ny mobil? Skaffa BDB-appen!
Current thread - Ny mobil? Skaffa BDB-appen!
hah men loL!
MEN JAG KAN EJ LADDA UPP BILDER UTAN ATT DEN SÄGER ATT " KAN INTE ANSLUTA" BLAAAAAARGH~
Ge oss en iPad-app istället!
Det kommer komma en ipad-app nångång, kanske under sommaren.
är det någon son kan hjälpa mig med min nya iphone???? jag får tydligen inte ladda ner appar från den på appstore.. jag uppskattar verkligen hjälp och eftersom det är många som har iphone här och nu när det kommit en app så tar jag där här nu. sen vet jag inte om jag har något wi-fi nät heller eftersom jag använder en sån man måste aktivera. kommer inte på vad det heter men jag kan iaf ta me mig datorn överallt utan att jag tappar mottagningen. uppskattar verkligen hjälp av någon som är bra på 3G S :) :/
Störisch att man inte kan svara på kommentarer med iFån-appen. Appen skickar heller inte kamerainfo.
@gbgmarcus - Klicka på meny-knappen när du är i huvudvyn och ändra i inställningar så att den inte visar uppdateringar för vänner. :)
Nu när hemsidan heter Dayviews.com ist för bilddagboken.se när kommer appen uppdateras?? för den använder ja hela tiden xD och kommer den heta dayviews?