Orkys bild på Hoffmaestro när de spelade i Ronneby
Vi vill passa på att rekommendera Orky! Orky heter egentligen Patric och är en flitigt anlitad pressfotograf. Han fotograferar konserter, sport och en massa annat intressant!
Om du vill se bilder från en professionell pressfotograf och få lite koll på hur man jobbar med tidningar och bildbyråer så ta en titt i Orkys dagbok!
Redaktören rekommenderar: Orky!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Orky!
Bevakar redan honom sen länge. Är man intresserad av riktigt snygg fotografi på väldigt hög nivå är det > :http://quissling.bilddagboken.se/p/main.html som man skall skåda. Där får man oxå underbara sprirtuella texter till bilderna. Underhållning med stort U.
careface
care flag
okej......?
Ny idé till bdb- sätt 18-årsgräns på forumet, så man slipper all jävla spam av "coola" ungar som skriver "k" och "careface" helatiden.
Jag bryr mig inte ett skit heller om vissa nyheter men då har jag egenskapen att skita i det totalt och gå vidare.
Bort med alla P10-16, som uppenbarligen saknar förmågan att uttrycka sig ordentligt på forum som detta.
Jag bryr mig inte ett skit heller om vissa nyheter men då har jag egenskapen att skita i det totalt och gå vidare.
Bort med alla P10-16, som uppenbarligen saknar förmågan att uttrycka sig ordentligt på forum som detta.
Hahaha, läskigt att bdb uppmärksammar den jävla hålan.
Min hemstad (y)
Min hemstad (y)
lol
lol....okej...
vem är oggy ????????? =S
ja va e oggy???????????? :
Håller med killen där, om man inte bryr sig så why the fuck kommentera!?...
bra men äklig