Stämningsfull bild från studentskiva som Hanks har tagit.
BDB vill gärna rekommendera medlemmen Hanks! Anledningen är mycket enkel: Hanks är väldigt duktig på att göra det som sajten är till för, att berätta om vardagens guldkorn med bilder, och samtidigt hålla en hög kvalitet på bilderna han tar och laddar upp. Riktigt kul att se!
Kika in hos Hanks!
Redaktören rekommenderar: Hanks!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Hanks!
Mycket trevligt det här med "redaktören rekommenderar"! Ska bli kul att följa :)
Bra val! Jag har bevakat honom ett tag och hans bilder är verkligen trevliga. (:
:D
HUR KAN NI REKOMENDERA NÅGON SOM BARA TAR BILDER UTAN ATT FRÅGA? ÄR INTE DE LITE OANSVARIGT? FRAMFÖRALLT TRODDE JAG DE VAR OLAGLIGT ATT PUBLICERA BLIDER PÅ NÅGON UTAN DENES TILLÅTELSE?'
JAG KAN JU NATURLIGTVIS HA FEL... skit snygga bilder jo visst men någon måtta får de väll vara
JAG KAN JU NATURLIGTVIS HA FEL... skit snygga bilder jo visst men någon måtta får de väll vara
@lillakissen Oj vad upprörd man kan bli. Varför skulle det vara oansvarigt? Helt underbart ju. Det är ju inte direkt så att han väljer de fulaste bilderna han lyckas fånga - utan han plockar ju de finaste och gör de ännu lite finare innan han publicerar dem. Och vad jag vet så är det inte olagligt då han inte försöker sälja dem. Kan ha fel dock. 98% av alla bilder på Facebook hade ju varit olagliga i så fall.
alltså jag älskar hur bdb-redaktionen hatar att det dom har skapat missbrukas av tonåringar och dylikt :3
http://www.moderskeppet.se/live/arkiv/2010/var-och-vem-far-man-fotografera/
Edit: Man får inte längre fotografera in på annans egendom från gata.
Alltså: Fritt fram att trycka upp ett macro under näsan på någon på allmän plats och knäppa en bild. Sen gäller moral vid publicering - är bilden kränkande, behåll den för eget bruk, annars är det fritt fram att publicera bara du inte avvänder bilden i kommersiellt (reklam, etc.) syfte :)
Edit: Man får inte längre fotografera in på annans egendom från gata.
Alltså: Fritt fram att trycka upp ett macro under näsan på någon på allmän plats och knäppa en bild. Sen gäller moral vid publicering - är bilden kränkande, behåll den för eget bruk, annars är det fritt fram att publicera bara du inte avvänder bilden i kommersiellt (reklam, etc.) syfte :)
Fast frågan är om dom hatar det eller om du drar din personliga åsikt över en och samma kant.
Hata är ett starkt ord och jag hatar folk som missbrukar det ;>
Hata är ett starkt ord och jag hatar folk som missbrukar det ;>
Heeeej alla !