Bilddagboken blir Dayviews!
Current thread - Bilddagboken blir Dayviews!
Jag tror inte icke-svensktalande folk kommer tycka den här sidan är så intressan, om ni inte ändrar hela språket på sidan.. :/
care face??!!
Herrejävlar
palla detta skitet ? serri hare så här ! byta namn , är ni tröga , jag fattar nt ? detta eh det ända som vi svene folk har som forfarande eh svenks , va stolt över de herre gud ?
ja fattar att ni vill få mer , men de blir bara mer oh mer folk som vill ha bdb , oh bilddagboken oh fan as grymt namn ? varför byta ?
tro ni kommer förlora på detta rikigt hårt !
ja fattar att ni vill få mer , men de blir bara mer oh mer folk som vill ha bdb , oh bilddagboken oh fan as grymt namn ? varför byta ?
tro ni kommer förlora på detta rikigt hårt !
asså alla som klagar, man dör ju xD
Slår vad om att alla som klagar är dom som fortfarande har kvar gamla designen, bdb blir ju bara bättre och bättre!
Slår vad om att alla som klagar är dom som fortfarande har kvar gamla designen, bdb blir ju bara bättre och bättre!
Det här är ju hur bra som helst. Känns som att ni lyssnade på mig när jag skicka in förslaget om just detta. Tack!
Liet, vad äre för bra med att få in folk som obviously inte förstår svenskan? ):
Jag vill inte börja skriva engelska med folk som inte kan svenskan på en svensk sida.. Ehe..
Det finns ju redan engelska 'bdb sidor' så, vad är sjävla meningen med det hela? :c
Jag vill inte börja skriva engelska med folk som inte kan svenskan på en svensk sida.. Ehe..
Det finns ju redan engelska 'bdb sidor' så, vad är sjävla meningen med det hela? :c
Men! varför??? :(
sääämst asså! Tänk för de som inte har sett denna nyhet och loggar in efter bytet, då kan ju inte dem komma in på sin bdb ;(
extemt väntad utveckling! kan ni inte bara byta namn till facebook och få det överstökat?
Jag har då aldrig varit med om en skock får som är såpass skräckslagna vid minsta förändring.
Tragiska småbarn har tagit över den här sidan så personligen tycker jag att det ska bli trevligt om det kommer en hel del nya nationaliteter in på denna sida. Sverige är inte det enda landet i världen.
Tragiska småbarn har tagit över den här sidan så personligen tycker jag att det ska bli trevligt om det kommer en hel del nya nationaliteter in på denna sida. Sverige är inte det enda landet i världen.
För att kunna nå fler människor och bli större så vill vi skapa en mer internationell framtoning med namn på engelska och .com-adress. Vi vill också släppa ordet dagbok eftersom det kan associeras med yngre människor. Vi är övertygade om att vår tjänst kan passa alla, inte bara yngre. Därför så byter vi namn till Dayviews!
Från 2011-05-02 14:00 så hittar du hit på http://dayviews.com. Det här innebär ingen förändring, förutom att namnet och loggan byts ut. Allt kommer fungera som precis som innan och de gamla adresserna fortsätter fungera men vi kommer alltså att presentera oss som Dayviews, och primärt använda den nya adressen.
Från 2011-05-02 14:00 så hittar du hit på http://dayviews.com. Det här innebär ingen förändring, förutom att namnet och loggan byts ut. Allt kommer fungera som precis som innan och de gamla adresserna fortsätter fungera men vi kommer alltså att presentera oss som Dayviews, och primärt använda den nya adressen.
Bra initiativ för Bilddagboken låter verkligen... lame. Och alla sajter behöver förändras då & då. Dock är jag inte så väldigt förtjust vid namnet Dayviews. Är helt övertygad om att ni skulle kunna hitta ett snyggare namn än det något töntiga Dayviews.
Fruktansvärt komiskt hur som helst med alla av den yngre generationen som gnäller om att man inte kan säga BDB mer... näe, gud vad hemskt liksom! ><
Fruktansvärt komiskt hur som helst med alla av den yngre generationen som gnäller om att man inte kan säga BDB mer... näe, gud vad hemskt liksom! ><