Bilddagboken blir Dayviews!
Current thread - Bilddagboken blir Dayviews!
Jag tycker att det är ett smart drag och är väldigt positiv till förändringen!
Woot..?
Nu tänker ni mer på er själva än besökarna och användarna. Ni vill bara ha pengar, eller.. förresten, alla kommer nog lämna sidan så det misslyckas.
-.-
Allt ska visst göras nytt här nu. Men inte åt det bättre hållet verkar det som -.-
Allt ska visst göras nytt här nu. Men inte åt det bättre hållet verkar det som -.-
Låter spännande. Hoppas bara att ni skapar ett alternativ att "bara visa svenska konton", och ett annat alternativ där man kan välja att "visa alla". Då skulle jag tycka att de va helt ok! Så go for it!
Sämsta idén jag någonsin hört!
fan vad alla ska klaga då.
gillar ni inte att de försöker uppdatera sig och göra sidan bättre så lämna sidan då, hur svårt ska det vara?
sluta för fan. -.-
gillar ni inte att de försöker uppdatera sig och göra sidan bättre så lämna sidan då, hur svårt ska det vara?
sluta för fan. -.-
Kul att det bara är folk med stavningssvårigheter och smått efterblivna 98or som klagar!
Vem fan bryr som de byter namn? Kommer det ändra den funktion som sidan fyller? Nej just det!
Och sen att de riktar sig mot en mer internationell publik är bara sunt förnuft. Sverige är en väldigt liten marknad för vilket företag som helst, och vill man expandera så finns det inte många andra val än att rikta sig utåt i världen!
Vem fan bryr som de byter namn? Kommer det ändra den funktion som sidan fyller? Nej just det!
Och sen att de riktar sig mot en mer internationell publik är bara sunt förnuft. Sverige är en väldigt liten marknad för vilket företag som helst, och vill man expandera så finns det inte många andra val än att rikta sig utåt i världen!
Wtf... äckligt namn tycker jag! För mig är det alltid bildis =P
ungar och förändringar <3
jag säger asbra!!
jag säger asbra!!
Det blir nog svårt att nå ut till "resten av världen" när sidan är till bredden fylld av svenska 95-00or. Inget illa menat alls. Visst kan det gå, och med ett nytt namn minskar inte chanserna. Vi användare måste hjälpa till, och inte bara vänta på att crew ska dra in dem.
betyder mer pedofiler för mig ! :S
seriöst.. PALLA!
seriöst.. PALLA!
fan vad dåligt!