Bilddagboken blir Dayviews!
Current thread - Bilddagboken blir Dayviews!
Örka byta namn !
Är det här ett skämt? Jag för dagbok på den här sidan och visst är jag yngre än pensionärer men inte yngre än majoriteten av användarna här. Jag tycker det här är onödigt! Räcker det inte med att sidan skall fungera som facebook? Jag tycker att ni skall blåsa av det här omedelbart!
lol :)
Och snart blir det väl bara en applikation till facebook eller? Bilddagboken har förlorat sin charm ):
fy fan diggar bdb orka daybajs!
Vaför duger inte bilddagboken, som någon annan sagt, varför "byta" till FB ungefär?
Men sämst!!! Är det för att locka hit massa blekfeta amerikaner som ska sitta och fläska sig överallt? Tror visserligen inte att det kommer hända, men det verkar ju vara vad ni önskar med er påhittade interantionella image.... Det kan kännas som en enkel sak med ett namnbyte på en sajt eller en community, men det kan vara sånt som får folk att inte känna sig lika hemma längre vilket gör att de tröttnar och försvinner, det har jag sett förr.
Gör något åt alla buggar i bilduppladdningen istället för att hitta på nya namn åt sajten!
Gör något åt alla buggar i bilduppladdningen istället för att hitta på nya namn åt sajten!
Men då kan man ju inte säga bdb, hoppas ni kommer på en annan förkortning, vem orkar säga Dayviews? :PP
Tyvärr tror jag det blir helt tvärtom .. dayviews låter verkligen som något tonårsaktigt .. i likhet med lunarstorms försök att bli hippare med sitt namnbyte.
Bad idea helt enkelt.
Satsa istället pengarna på att utveckla funktionern .. inte minst sökfunkioner, profilinställningar och kontrollen av olämpliga bilder.
Bad idea helt enkelt.
Satsa istället pengarna på att utveckla funktionern .. inte minst sökfunkioner, profilinställningar och kontrollen av olämpliga bilder.
fan va sämst
gillar bilddagboken bäst tror jag... men det är nog för att jag är van vid de :/ Ett nytt namn kan väll vara ok, men dayviews är konstigt tycker jag :S
Ingen under 13 kommer kunna hitta till sidan för den är på engelska! Perfaaaaa DAVI
Yay DV! Så mycket bättre!
Men...Jag hatade den nya designen och ett nytt namn nu också ? ;c nu kan man ju inte säga bdb >-< Vem vet vad man menar om man säger Dv? :(