Bilddagboken blir Dayviews!
Current thread - Bilddagboken blir Dayviews!
Awe, Puss på alla rage'ande ungar.. XD
Jag älskar det nya namnet :D Fast som någon poängterade "Dailyviews" hade varit skönare.. Men shit the same :D Skönt med förändring ^^ Och rysligt kul att sidan blir mer internationell. ^^
Jag älskar det nya namnet :D Fast som någon poängterade "Dailyviews" hade varit skönare.. Men shit the same :D Skönt med förändring ^^ Och rysligt kul att sidan blir mer internationell. ^^
Haha. Kul att folk fortfarande klagar på designen.
Skönt med nytt namn, låter mer moget. Nu hoppas jag bara att siimii rutan försvinner snart. Så att detta kan bli ett seriöst ställe! :)
Skönt med nytt namn, låter mer moget. Nu hoppas jag bara att siimii rutan försvinner snart. Så att detta kan bli ett seriöst ställe! :)
Fan va töntigt.
Gillar faktiskt det nya namnet :) Känns lite... mognare, eller vad man ska säga. Dessutom mer professionellt. Därtill - man kan väl säga bilddagboken fortfarande? "Alla" vet fortfarande vad man snackar om, inte sant? Så sluta klaga.
Fyfan vad bra! Hurra! Trodde det var ett försenat aprilskämt eller någonting först då man inte hört någonting tidigare, men fan, det här var ju riktigt glada nyheter!
Lycka till, som fan!
Lycka till, som fan!
Jag tänker fortsätta säga BDB no matter what^^ Bara för att dom byter namn så betyder de ju inte att alla plötsligt blir lobotomerade å inte fattar va BDB e för ngt^^
bdb - numera dv.
sjukt dåligt. och dagbok förknippas inte alls bara med yngre, det passar definitivt ALLA.
och jag är säker på att alla fattar om alla fortsätter säga bdb.. lol
och jag är säker på att alla fattar om alla fortsätter säga bdb.. lol
För övrigt tvivlar jag på att domänen "bilddagboken.se" kommer försvinna, känns mer troligt att den pekas om till "dayviews.com"...
Hoppas att det är ett försenat Aprilskämt :)
Men ge er för fan D:
Sluta sabba bdb jävla retards!
Fan inte värt att andvända skiten längre...
Sluta sabba bdb jävla retards!
Fan inte värt att andvända skiten längre...
Skönt, då kanske man slipper alla dessa småglin. Att de klagar för att ni tänker sikta på en internationell marknad ger mig bara yttligare skäl att störa mig på dem.
Coolt :3
sämst !
fuck hällä'!
det blir ju typ (namn) @ DV ? fuck no. GTFO DV!1!!1! STICK!!!
det blir ju typ (namn) @ DV ? fuck no. GTFO DV!1!!1! STICK!!!