Asso alla ni som whinear kan ju bara sluta.
Det här är redan bestämt om ni kan läsa.
Så erat gnällande kännar inget till.
Var glad eller gå härifrån.
Själv tycker jag det låter som en bra idé.
Då kommer ni få mer uppmärksamhet från inte bara sverige utan andra länder istället.
Bilddagboken blir Dayviews!
Current thread - Bilddagboken blir Dayviews!
nej vill ha kvar bdb
"This account has been banned "
Vi kommer inte få direkt så mycket uppmärksamhet från andra länder om vi skriver på svenska..
Vi kommer inte få direkt så mycket uppmärksamhet från andra länder om vi skriver på svenska..
palla mannen
bläää
onödigt
tycker ni borde skaffa en sv och en eng sida isf c:
men för mig gör det inte så mkt :)
men för mig gör det inte så mkt :)
Så himla onödigt , och om det klassas som yngre eller så ? Skit samma denna bdb vi har nu är SÅ mycket bättre -_-' Dessutom är det ju bra med en svensk sida inte bara engelsk ? Sluta ändra en massa saker för en gångs skull den nya designen räcker inte ett nytt namn och ett nytt språk
Seriöst ni förstör en jättebra hemsida mer och mer :S kan ni inte sluta någon gång?!
tycker det är skönt att bara kunna träffa svenskar här...
tycker det är skönt att bara kunna träffa svenskar här...
palla ha ett nyttttt namn då kan man inte skriva bdb
"Vadå, kommer engelsmän och svenskar blandas? Inte så smart......................"
Varför inte? -.-
Och till alla ungar som lipar för att de byter till ett engelskt namn, vad spelar det för roll? Vad spelar det för roll om ni inte kan skriva BDB? Det är fortfarande samma hemsida.
Varför inte? -.-
Och till alla ungar som lipar för att de byter till ett engelskt namn, vad spelar det för roll? Vad spelar det för roll om ni inte kan skriva BDB? Det är fortfarande samma hemsida.
Asså, alla kommer kommentera på svenska så de i andra länder kommer ju inte fatta.
Men ni har väll sån trans later tror jag att jag såg en gång
Men ni har väll sån trans later tror jag att jag såg en gång
haha allt med den här sidan är bara patetiskt. jag bryr mig faktiskt inte om vad den än heter. byt till "fläskläppen.se" om ni vill (: italienarna kan gärna skriva till mig ifall dom tycker det är intressant att snacka med svenska tjejer!!
NU BLIR JAG SURA HÄRA ASSÅ ÅÅÅÅH BLÄÄÄÄ HUR FAN KANN NI!!!!!! -.-.-.-.-.-.-
okej, har jag er uppmärksamhet?
Det här är en bra idé tycker jag, kul idé faktiskt! Och alla små 97or som klagar kan gå tillbaka till habbo..
okej, har jag er uppmärksamhet?
Det här är en bra idé tycker jag, kul idé faktiskt! Och alla små 97or som klagar kan gå tillbaka till habbo..
Alltsåå... varför klaga? Tycker det här blir spännande ju!