3 timmars nertid - Namnbytesdags
Current thread - 3 timmars nertid - Namnbytesdags
Dayviews låter bara så feeeel! Det ska vara BILDDAGBOKen.. man säger ju lixom BDB.. men sen ba: nu ska jag hem och kolla DV.. det lååter bara så fail..
Ni är verkligen experter på onödiga uppdateringar...
Älskar det nya namnet, som jag har sagt tidigare :)
Alla ni som är rädda för förändring... väx upp, det är inget farligt med förändring, speciellt när det är en inbjudan till en större massa att ta del av det roliga och när förändringen är till det bättre.
Tummen upp till Dayviews!
Alla ni som är rädda för förändring... väx upp, det är inget farligt med förändring, speciellt när det är en inbjudan till en större massa att ta del av det roliga och när förändringen är till det bättre.
Tummen upp till Dayviews!
För övrigt, Dayviews kommer fortfarande kallas bilddagboken/bdb i folkmun, eller hur? Samma sak som med Globen, det kallas för Globen men heter ju Sony Ericsson-någonting.
min hemvy ? WTF ? ser inte ens ut som ni har lagt non möd I DET ÄR TYP 10 x 10 pxlar där
jah vill ha bilddagboken inte dayviews -.-'
helt sjukt -.-''''
helt sjukt -.-''''
öömmm!!! K.
HOPPAS JAG KLARAR AV ATT STÄNGA AV CAPS NU *TESTAR* NEHEJ DET GICK INTE *SADFACE*
NEEEJ!
kommer alla ens bilder att försvinna ? Försvinner kontot ?
värdelöst namn! byt tillbaka t bilddagboken det va bättre namn!
Har någon av er läst engelska A? Grammatik för helvete! Kan ni vara snälla att ändra på saker som ingen vill att ni ska ändra på och sluta lägga till massa skit hela tiden?
varför bytar ni?
Vi kommer stänga ner sajten från kl 11:00. Kl 14 så öppnar Dayviews.com ordentligt! Håll koll där, vi kommer skriva vad vi gör medan sidan är nere där via vår Twitter @Dayviews som kommer synas på Dayviews.com medan vi ligger nere!
THE LIGHT HAS SPOKEN! Bra med förändringar