3 timmars nertid - Namnbytesdags
Current thread - 3 timmars nertid - Namnbytesdags
asså man kan inte ändra bildtexten på bilderna?!
Bilddagboken var bättre :3
Okej.. Nu har jag läst igenom alla 9 sidorna med kommentarer. Och majoriteten hatar det nya namnet.
Jag är väl inte heller så hajj på det hela. Ingen verkar gilla den nya "DV" över huvud taget.
MEN, det är väl bara att acceptera läget? Tror knappast att de blir bättre genom att säga att detta suger, att man ska avsluta sitt medlemskap osv osv.
Själv tkr jag att dom borde fråga oss besökare vad vi skulle gilla för namn och design (och att dem sedan lägger upp 3 alternativ). För då får dem intryck om vad vi tkr.
Men nu är det inte mkt att göra åt. Så sluta klaga, det hjälper knappast inte =)
Jag är väl inte heller så hajj på det hela. Ingen verkar gilla den nya "DV" över huvud taget.
MEN, det är väl bara att acceptera läget? Tror knappast att de blir bättre genom att säga att detta suger, att man ska avsluta sitt medlemskap osv osv.
Själv tkr jag att dom borde fråga oss besökare vad vi skulle gilla för namn och design (och att dem sedan lägger upp 3 alternativ). För då får dem intryck om vad vi tkr.
Men nu är det inte mkt att göra åt. Så sluta klaga, det hjälper knappast inte =)
you gotta be fuck*** kidding me Dx
fan ochså
fan och så
VAAA? Vad är det som sker egentligen??? Har någon fått någon information om att detta skall ske och komma???????
haha palla byta namn .. fortfarande samma sida förfan xD
Whaat?
Tänkte skriva att det som stör mer än att jorden rämnar i och med ett namnbyte var att varenda kommentar hittills har innehållit "???????????????????++++++++++VAA!!!!!!1"
Men sedan kom jag på att det bara var tolvåriga grinollar så då höll jag det för mig själv.
Oj, skrev jag detta?
Aja när jag ändå håller på att skriva- om nu bdb-crew tror sig tjäna mer på det så visst, varför inte ett namnbyte?
Varför klaga?
Om det nu är svårare att skriva "dayviews" för att man inte är så bra på engelska så kan man spara sidan i favoriter eller bokmärka skiten så är problemet löst.
Och nej, vi byter varken statsminister, tidzon eller konton försvinner i och med ett namnbyte på en hemsida.
Tack för mig!
Men sedan kom jag på att det bara var tolvåriga grinollar så då höll jag det för mig själv.
Oj, skrev jag detta?
Aja när jag ändå håller på att skriva- om nu bdb-crew tror sig tjäna mer på det så visst, varför inte ett namnbyte?
Varför klaga?
Om det nu är svårare att skriva "dayviews" för att man inte är så bra på engelska så kan man spara sidan i favoriter eller bokmärka skiten så är problemet löst.
Och nej, vi byter varken statsminister, tidzon eller konton försvinner i och med ett namnbyte på en hemsida.
Tack för mig!
bögigt,
byt till porrdagboken ist...
byt till porrdagboken ist...
asså vad ee meningen? Ni har ju redan bytat en gång innan jag vill att d ska heta bilddagboken (bdb)
inte dayviews (dv) buuu!!!!!!!!
inte dayviews (dv) buuu!!!!!!!!
1a april var mer än en månad sen. Lägg av!
dayviews SUGER -.
vill ha tebaks gammla BDB varf ska ni ändra på allt ?
vill ha tebaks gammla BDB varf ska ni ändra på allt ?