(n)
3 timmars nertid - Namnbytesdags
Current thread - 3 timmars nertid - Namnbytesdags
Men vem i helvette kom den här dumma jävla iden. Jag vill ha svar på varför det här skulle va till någon som helst nytta annat än förfula och förstöra sajten
^
I
I
I
I Ahaha omg.
I
I
I
I Ahaha omg.
helt ok. :)
Skönt också att vi "äldre" äntligen kan sitta här, utan att bli klassade som ja....gamlingar. O_o TACK!!
Även gamlingar har behovet av att vilja visa upp sitt liv, sina intressen och filosofier, samt kika på hur andras liv ser ut. Livet tar inte slut bara för man börjar närma sig 30-strecke, och inte är 16 år längre ;)
Men snälla, ändra inget mer nu på ett tag, ok?? Vi gamlingar har ju svårt för sånt dän't nymodigt...... *asg*
Skönt också att vi "äldre" äntligen kan sitta här, utan att bli klassade som ja....gamlingar. O_o TACK!!
Även gamlingar har behovet av att vilja visa upp sitt liv, sina intressen och filosofier, samt kika på hur andras liv ser ut. Livet tar inte slut bara för man börjar närma sig 30-strecke, och inte är 16 år längre ;)
Men snälla, ändra inget mer nu på ett tag, ok?? Vi gamlingar har ju svårt för sånt dän't nymodigt...... *asg*
Det här var jävligt onödigt ..... så jävla fult ska ni veta !!
WTF!!! BYT TILLBAKA TILL BILDDAGBOKEN ERA JÄVLAR
alla klagar att dayviews är fult, men jag ser ingen skillnad?
det var ju ganska onödigt -.- först designen och nu detta.
va fan -.-'
Say whOoT
Nää jag protisterar..... varför det?? SVARA I MIN PM..
Buäää !
bu!
det ska va bilddagboken vem håller med??
det ska va bilddagboken vem håller med??