Grattis till vinnaren i Äggkonst-tävlingen!
Current thread - Grattis till vinnaren i Äggkonst-tävlingen!
Riktigt bra bild! Grattis!
gillar bilden skarpt, tycker dock att det mer visar hans eller hennes talang i redigering och ps än i själva fotografering som var meningen
För att försvara vinnaren och även mig själv lite grann, det står väl iallafall inte att det är den som är mest fotografiskt skicklig ska vinna? Inte har jag läst att en bild som medverkar i tävlingen inte får ha haft någon som helst efterbehandling alls. I sådana fall hade den här bilden inte ens tagit sig vidare till final ^^
kul att den här vann, den var rolig men den är mer bra redigerad än bra fotad ;)
@YourhighnessB: Tack ska du ha! :) Tyckte du förtjänade en högre plats, men det kommer nog i nån tävling framöver :)
En gång i tiden tyckte jag också att man skulle hålla sig till rena fotografier i tävlingarna, sen insåg jag att det aldrig var rena fotografier som vann, och att sidan faktiskt hette "bild"-dagboken och inte fotoboken, dessutom stod det ingenstans i tävlingarna att det bara gälde omanipulerade fotografier, då började jag tänka om jag med.
Är det en ren fototävling, då är det helt andra regler som gäller, och då hade varken din eller min bild kommit med, men så länge det är fritt fram och bilden tar sig till final så ser jag ingen anledning att klaga på något bidrag, alla bidrag som har tagit sig till final har gjort det av en anledning och förtjänar att vara där lika mycket som något annat.
Vill passa på att tacka alla som orkat ta sig för att rösta på mitt bidrag också, Tack! :) You guys made my day!
(sen måste jag ju tillägga att jag tycker ni har en förjäkla bra smak ;) )
En gång i tiden tyckte jag också att man skulle hålla sig till rena fotografier i tävlingarna, sen insåg jag att det aldrig var rena fotografier som vann, och att sidan faktiskt hette "bild"-dagboken och inte fotoboken, dessutom stod det ingenstans i tävlingarna att det bara gälde omanipulerade fotografier, då började jag tänka om jag med.
Är det en ren fototävling, då är det helt andra regler som gäller, och då hade varken din eller min bild kommit med, men så länge det är fritt fram och bilden tar sig till final så ser jag ingen anledning att klaga på något bidrag, alla bidrag som har tagit sig till final har gjort det av en anledning och förtjänar att vara där lika mycket som något annat.
Vill passa på att tacka alla som orkat ta sig för att rösta på mitt bidrag också, Tack! :) You guys made my day!
(sen måste jag ju tillägga att jag tycker ni har en förjäkla bra smak ;) )
Grattis XD
Det var helt klart fel bild som van.... Jag trodde att detta var en fototävling! det är tom en bild från googel, fusk! men det var en rolig bild och du är bra på att göra om bider:)
Det var helt klart fel bild som van.... Jag trodde att detta var en fototävling! det är tom en bild från googel, fusk! men det var en rolig bild och du är bra på att göra om bider:)
Fusk asså! Det stod när man skulle ladda-upp att man inte fick ta från internet och redigera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hae san
Kan någon länka originalbilderna från google? Vetifan vad man ska söka efter för att hitta dem.
jag röstade på den bilden , så kul att den vann, grattis <3
lol vad är det här för skit?!!?