I samarbete med Festival24 och Siesta! utlyser vi tävlingen Festivalupplevelsen 2011! Skapa ett fotoreportage om en festival du varit på och tävla om att få följa med på minst 6 festivaler i sommar! Du måste vara minst 18 år gammal för att kunna vinna 1:a pris.
Läs mer och tävla!
Tävling: Festivalupplevelsen 2011!
Current thread - Tävling: Festivalupplevelsen 2011!
kul...
Synd för de som aldrig har varit på festival, men hemskt gärna skulle vilja åka.....
HAHAHHA, naw, stackars minderåriga.
Man kan åka på festivaler ändå vet ni väl? :p
Man kan åka på festivaler ändå vet ni väl? :p
Ok XD!
kan man bli mä i denna tävling bara undrar
om man hemskt gärna vill följa med till popaganda den 26-27 augusti, men fyller 18 den 27e.. är det kört då?
Men jävla kuk åldersgräns !!!!!!!!!!!!!!!1 :@
Pink-97 där är anledningen till åldersgränsen...
Dock undrar jag bara hur bdb tänkte nu... Vi som aldrig varit på festival då? Men som verkligen verkligen vill åka?
Det här är inte snällt.
Dock undrar jag bara hur bdb tänkte nu... Vi som aldrig varit på festival då? Men som verkligen verkligen vill åka?
Det här är inte snällt.
fun fun..
lolol
vem faaan ska en skälle ut när bildera blandas mä bildtexten?? finns dä nön som tar emot klagomål på bilddagboka?
@Fotej - Personen ska ju inte bara åka på festival och lalla runt, utan också berätta om det på sajten. Den som gör det bör ha festivalvana och bör inte vara så dålig på att ta bilder heller. Därför finns kraven med :)
@ArvikaRaggarn - Det är nog mig du ska skälla ut. Vad är det som går fel? Kan du lägga upp screenshots som visar ungefär hur det ser ut?
@ArvikaRaggarn - Det är nog mig du ska skälla ut. Vad är det som går fel? Kan du lägga upp screenshots som visar ungefär hur det ser ut?
Alla bilder jag har tagit är fruuuktansvärt dåliga, men det är för att jag inte har velat ta med min Nikon D40 innan.. Men i år ska den med!! :D
Visste inte heller om folk/de som har tävlingen, vill se bilder från/på spelningar eller från campingen?
Så jag la upp bilder från spelningar.. Men har en del campingbilder också! ;)
De som är nyfikna kan dra in på min bdb och kolla.
(2009 - 4-6 Juli och 2010 - 14-18 Juli) Tror jag :P
Visste inte heller om folk/de som har tävlingen, vill se bilder från/på spelningar eller från campingen?
Så jag la upp bilder från spelningar.. Men har en del campingbilder också! ;)
De som är nyfikna kan dra in på min bdb och kolla.
(2009 - 4-6 Juli och 2010 - 14-18 Juli) Tror jag :P