Tekniskt fel pågår.
På grund av att en server kraschat är det vissa problem att ladda upp bilder.
Flera äldre bilder har även försvunnit till följd av detta, vilket vi beklagar.
Vi arbetar för att få igång det så snart som möjligt.
Annons
Flest reaktioner senaste veckan
Ingen användare
Ingen användare
Ingen användare
Ingen användare
Ingen användare
Publish photos. As many as you want to. For free.
You can publish and share as many photos as you like to on Dayviews. You keep your rights to what you publish, and it's free. Sign up.
klart man kan göra så men för mig kan dä lika gärna va en lampa på bilden^^ när dä ä en tävling mä tema skymning borde man kunna avgöra om bilden ä på en skymning eller inte^^ ja har toge många bilden som liknar den å dom har ja toge på lampor...
Grattis Johanna till en vacker bild !!!
Men jag förstår inte riktigt alla solnedgångar när det är skylmning som är temat...
Den blå stunden efter att solen gått ner.....
Bra att bilderna skulle vara nytagna, det stimulerar att gå ut och fota.
Själv skippade jag att vara med när jag såg alla solar......
Jag tycker inte att 3:an är så konstnärlig...ser mer ut som ett litet barn har tagit den, med närbildsinställning. (Det är bara vad jag tycker, finns säkert många som tycker den är jättefin.) Men 1:an & 2:an var grymt fina! :)
Skymning inträder vid gränsen mellan dag och natt, då solen passerar horisonten och solskivan endast delvis är synlig.
Tidpunkten för soluppgång resp solnedgång blir den tidpunkt då precis halva solskivan ligger över horisonten och den andra halvan under. Skymning råder alltså en stund på ömse sidor om denna tidpunkt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Skymning