Stor fototävling: Vardagens guldkorn
Current thread - Stor fototävling: Vardagens guldkorn
Dayviews finns för att du ska kunna fånga vardagens guldkorn, och minnas dem länge efteråt. Vi vill få fram det extra tydligt och ställer därför till med en extra stor fototävling: Vardagens guldkorn!
Tre stora mediebyråer utmanar dig i tävlingen och de slutgiltiga vinnarna kommer koras av en jury som består av Bingo Rimér, Anna Thorbjörnsson och Suvad Mrkonjic.
Klicka in och läs mer,
första pris är 5 000 kr i fotoutrustning!
Trevlarns!
5.000 :D
jahopp;D
Kanske skulle vara merå..
Dayviews finns för att du ska kunna fånga vardagens guldkorn, och minnas dem länge efteråt. Vi vill få fram det extra tydligt och ställer därför till med en extra stor fototävling: Vardagens guldkorn!
Tre stora mediebyråer utmanar dig i tävlingen och de slutgiltiga vinnarna kommer koras av en jury som består av Bingo Rimér, Anna Thorbjörnsson och Suvad Mrkonjic.
Klicka in och läs mer,
Klicka in och läs mer,
Nice! Jättekul ju.
Ska man ta kort på allt möjligt inom vardagen eller något speciellt inom vardagen?
Eller bara saker man tar för givet? :P
Eller bara saker man tar för givet? :P
Svar till Proviiva och Freakiie:
Om ni inte vet vad ni ska ta kort på, så ska ni uppenbarligen inte vara med i tävlingen. Tror ni att dem som arrangerar denna tävling ska säga åt er EXAKT vad ni ska ta kort på? "Vardagens guldkorn" är en tillräckligt bra förklaring. Ni tar helt enkelt kort på något som förgyller eran vardag.
Ni lider i brist på hjärnceller.
Om ni inte vet vad ni ska ta kort på, så ska ni uppenbarligen inte vara med i tävlingen. Tror ni att dem som arrangerar denna tävling ska säga åt er EXAKT vad ni ska ta kort på? "Vardagens guldkorn" är en tillräckligt bra förklaring. Ni tar helt enkelt kort på något som förgyller eran vardag.
Ni lider i brist på hjärnceller.
jag förstod de som att man tar kort på de som gör just din dag guldvärd.
vad ska man ta kort på??? -_-
Raderat.
Jag lyckas inte nominer bilden till tävlingen, vad gör jag för fel? det kommer bara upp "Ett fel uppstod. Kunde inte lägga in bidraget i din Dayview. Ladda om sidan och försök igen" när jag nominerar från mitt konto.. när jag provar från datorn kommer det upp massa text...
Samma här, har försökt flera gånger både att lägga upp från datorn och från mitt konto här. Någon som kommit på vad felet är eller är det en tillfällig bugg?