Expressen: En bild om dagen i 6 år, 25 000 bilder!
Current thread - Expressen: En bild om dagen i 6 år, 25 000 bilder!
Vad heter han här då?
han är säkert fejk eftersom ingen vet vad han heter:D
Hmm kanske inte en bra idé... Vi ser på X-Force... lägger upp nästan varje dag året om 1 bild eller flera på bara datorer... visst det gillas av oss dator fantaster men er utomstående.... nja, eller alla jävla fjortisar som lägger upp bilder på sig och sina byst... nja jätte kul :(
Skulle jag göra det i 6 år framåt från och med nu skulle det ungefär vara 75% bara dator och teknik relaterat på bilderna eftersom så ser min vardag ut. Och resten alla spel jag kör och alla spel jag BETA testar osv.
/Bullis181
Skulle jag göra det i 6 år framåt från och med nu skulle det ungefär vara 75% bara dator och teknik relaterat på bilderna eftersom så ser min vardag ut. Och resten alla spel jag kör och alla spel jag BETA testar osv.
/Bullis181
Bullen181 - man måste ju inte ladda upp bilder för nån annans skull, jag laddar till exempel upp mest för min egen del.
Men gud vad härligt att kunna kolla tillbaks på allt man gjort, och vad alla kommenterat :')
Själv är jag uppe i 4 år och 16269 bilder
Själv är jag uppe i över 22 000 bilder på fyra år. Se hur många jag har sen om 2 år. =P
Har också haft flera konton, eller ja 2 :( Sen många år tbx..
:)
vart finns det något som kallas liv ? O.o
Vart finns det något som kallas liv O.o ?
@Bakuhatsu Om detta var facebook, så hade jag gillat din kommentar!
=)