Nu är röstningen avslutad i tävlingen ”Vardagens Guldkorn” och Dayviews presenterar stolt de tio finalister som fått flest röster av medlemmarna! Finalisterna är: eerikaa, olycksFlikkan, pOOw3rPUFF, Jesper Nordström, Fredrik Bagge Carlson, EOS50D, Krimmo, replica3, hejNilsson96 samt po0ntus. Grattis till er!
Finalisternas bidrag bedöms tillsammans med mediabyråernas bidrag av juryn som består av Bingo Rimér, Anna Thorbjörnsson och Suvad Mrkonjic. Alla bidrag bedöms anonymt vilket innebär att mediebyråerna och Dayviews medlemmar tävlar med och mot varandra på samma villkor!
Vi önskar alla våra finalister lycka till i bedömningen och vill samtidigt tacka för alla fina bidrag som kommit in!
De slutliga vinnarna presenteras någon gång i slutet av juli/ början av augusti.
Vardagens guldkorn: Finalisterna!
Current thread - Vardagens guldkorn: Finalisterna!
Jag hade lagt ut min blid men den var inte med VARFÖR ?
HÄRLIGT =) tack alla som röstat på min bild :)
Grattis till finalisterna! :D
Tack till alla som röstade på min bild! Ska bli spännande att se vem som vinner. Vad var priserna nu igen?
Tack för alla röster, och tack för final-platsen! Hoppas Juryn sköter sitt...! :D
Jag fick inget mail om att min var i final så jag kunde inte ragga egna röster. Jag var så nära :(
Tack alla ni som röstade på min bild i alla fall.
Tack alla ni som röstade på min bild i alla fall.
GRATTIS Sandra (Krimmo).. Hoppas du kamma hem detta nu ! ;D
hoppas eerikaa vinner med sin bild på tjejen(henne?) å hästen i solnedgången.. så underbart vacker bild! :)
kul att vara i finalXD
hej
grattis alla som van
När ska egentligen tävlingen vara klar?
Tydligen inte. Men borde ju vara det snart.
Inte avgjord än tyvärr, håll uuuut....