För er som tydligen inte tycks fatta så är det så att ni ska lägga upp bilden på eran BDB, inte på den här tråden.
Så snälla, lägg inte upp onödiga bilder här.
Och ännu en gång, jag har frågat tidigare, och är tacksam för svar, får folk rösta, eller väljer ni 10 slumpmässiga, eller väljer ni dom ni anser är bäst?
Vem saknar du? Ladda upp en bild, tagga #jagsaknardig och tävla!
Current thread - Vem saknar du? Ladda upp en bild, tagga #jagsaknardig och tävla!
Grymt bra bok! Precis som det mesta av Peter Pohl. Hoppas filmen är bra också.
Jag har läst boken, jag älskar den!
bra att ni ska avslöja att någon dör, lol
Jag känner tvillingarna, har gått i samma klass samt är en god vän till hon som spelar Cilla =)
om man inte har nån bild på den man saknar ? :/
jag saknar dig
saknar dig kolla på min billdagbboken den sidan 9 akusti
Den här filmen är asbra!!! <333 man blir rörd :)
se den!!!
se den!!!
10 år av saknad sedan du gick bort 2001 min älskade lillebror, en saknad som är så svår men saknaden man även måste acceptera då du aldrig mer kommer tillbaka till oss! Minnen med dig som alltid kommer finnas, ditt underbara leende, ditt underbara skratt, det enda barnet av oss 4 syskon som liknande mamma du hade likadan näsa, likadan mun, likadana ögon.
Du är inte längre i ditt skal din kropp men din själ flyger omkring oss och ger oss ork att gå vidare och acceptera!
Jag saknar dig lillebror Rickard Jesper Johansson 10/8 1993 - 18/2 2001 <3
Du är inte längre i ditt skal din kropp men din själ flyger omkring oss och ger oss ork att gå vidare och acceptera!
Jag saknar dig lillebror Rickard Jesper Johansson 10/8 1993 - 18/2 2001 <3