Sajtens grundare har precis svarat på alla frågor
Vi som jobbar med att bygga och driva Dayviews skulle vilja veta lite mer om er som använder sajten, så att vi kan göra vår tjänst bättre.
Frågorna har blandade ämnen och ska ge en allmän bild om er som använder oss. Du deltar anonymt.
Svara på frågorna och hjälp oss bli bättre!
Undersökning: Svara och hjälp oss bli bättre!
Current thread - Undersökning: Svara och hjälp oss bli bättre!
haha men jag får ju inte svara för att jag inte är 15? -.-
Jag tycker att man ska kunna chatta!:)
borde finnas en gilla knapp
dåligt att man inte kan vara med om man är under 15..
jag tycker också att man ska kunna chatta ^^
jag tycker också att man ska kunna chatta ^^
Tycker som Molliiu
@iBuddha97, nej, men det är som @iDavid ade en internationell sida, och genom att ha en internationell domän får de fler besökare, och ökar "storleken" på dayviews.
jag menar, om facebook bara var för italienare t.ex., skulle det vara lika stort och använt då?
jag menar, om facebook bara var för italienare t.ex., skulle det vara lika stort och använt då?
Hur ska de frågorna få Dayviews att bli bättre? -.-'
Och vinnarna i tävlingen (den man kan vara med i när man svarat på frågorna) dras i början av augusti..? Vilken fin sida att använda sig av...
först byta till baka till bdb
alltså, konstigt om ni vill att avi borde svara på frågorna när dom som är under 15 som har dayviews inte kan svara på frågorna.. tycker det är lite jobbigt när dom i alla åldrar får använda dayviews men inte får svara på frågorna..
O jag e typ en av dom..
O jag e typ en av dom..
Så tekniskt sett undrar ni vilken reklam som ni kan ha på sidan? Fyllde lydigt in blanketten dock...