Undersökning: Svara och hjälp oss bli bättre!
Current thread - Undersökning: Svara och hjälp oss bli bättre!
Men varför får vi inte fylla i även om man inte är femton? Då får ni ju inte våra åsikter...
Jag trodde frågorna skulle gälla bdb/ dayviews, men det verkar vara mer för att kunna rikta mer passande reklam till oss.
Men men, jag låter mig inte avskräckas. Här kommer mina åsikter:
Jag förstår mig inte på namnvalet av sidan.
Och som jag påpekat förut; jag vill gärna slippa tvingas ihop med facebook eller annan sida.
Utöver det är sidan bra för mig.
Men men, jag låter mig inte avskräckas. Här kommer mina åsikter:
Jag förstår mig inte på namnvalet av sidan.
Och som jag påpekat förut; jag vill gärna slippa tvingas ihop med facebook eller annan sida.
Utöver det är sidan bra för mig.
Det står i undersökningen att man ska ange en mailadress för att vara med i en utlottning, men priset delades ut "i början av augusti."
ja, man borde kunna chatta :D
Svarat. och jag vill ha tillbaka bilddagboken. i alla fall namnet.
Det står inte vad man kan vinna.. ?
Greezmunky, kunde inte sagt det bättre själv. Adminsen eller ja, supporten är totalt inkompetenta. Ni som säger att de ska byta tillbaks till bilddagboken kan ju redigera er hostsfil om ni stör er så jävla mycket på ett domännamn.
Någon här också som undrade hur Dayviews skall kunna bli bättre utav svaren är ju att de tar feedbacken och kan justera saker därefter.
Någon här också som undrade hur Dayviews skall kunna bli bättre utav svaren är ju att de tar feedbacken och kan justera saker därefter.
Hej!
Tack för alla synpunkter!
1) Vi kommer inte byta tillbaka namnet. Vi gillar Dayviews.com, och även om det skrivits några kommentarer i en forumtråd om att några personer som verkar vara rädda för förändring vill att vi är .se och byter tillbaka namnet, så upplever vi att de flesta gillar utvecklingen.
Vi har haft en jämn och stabil mängd besökare under hela sommaren, något vi aldrig haft förut. Det beror såklart inte enbart på namnbytet, men att vi haft lika mycket besök trots allt som sommaren har att erbjuda tycker vi tyder på att vi är på väg åt rätt håll i det vi gör :)
2) De flesta människor använder sina olika nättjänster på ett sådant sätt att de kan kopplas ihop med varandra, t ex Tweets som statusmeddelanden på FB. Vi vill ge alla möjligheten att kunna koppla samman vår bildtjänst med andra tjänster, men ingen ska bli tvingad.
3) Vi kan förstå att man ogillar bilderna på framsidan ibland, särskilt i de fall då man enbart söker uppmärksamhet, det gör vi också. Problemet med blockar, ban etc etc är att sånt alltid går att gå runt, och så är problemet tillbaka igen, fast på en ännu värre nivå. Om ni har förslag på hur vi kan inspirera och uppmuntra till att man laddar upp betydligt mer vettiga bilder. Äldre medlemmar, 20+, laddar sällan upp sådant. Hur kan vi skapa en kultur där det inte ger effekt att ladda upp sådana bilder utan att börja med ban och block, tycker ni?
4) Undersökningen som sådan handlar om att hjälpa oss och de andra sajterna inom Nyheter24-gruppen att bli bättre, därför är den inte helt spot on för bara oss.
5) Priset verkar bli en iPad, men vi vet just nu inte exakt vad för iPad det är, men vi får återkomma när vi vet mer.
Tack för alla synpunkter!
1) Vi kommer inte byta tillbaka namnet. Vi gillar Dayviews.com, och även om det skrivits några kommentarer i en forumtråd om att några personer som verkar vara rädda för förändring vill att vi är .se och byter tillbaka namnet, så upplever vi att de flesta gillar utvecklingen.
Vi har haft en jämn och stabil mängd besökare under hela sommaren, något vi aldrig haft förut. Det beror såklart inte enbart på namnbytet, men att vi haft lika mycket besök trots allt som sommaren har att erbjuda tycker vi tyder på att vi är på väg åt rätt håll i det vi gör :)
2) De flesta människor använder sina olika nättjänster på ett sådant sätt att de kan kopplas ihop med varandra, t ex Tweets som statusmeddelanden på FB. Vi vill ge alla möjligheten att kunna koppla samman vår bildtjänst med andra tjänster, men ingen ska bli tvingad.
3) Vi kan förstå att man ogillar bilderna på framsidan ibland, särskilt i de fall då man enbart söker uppmärksamhet, det gör vi också. Problemet med blockar, ban etc etc är att sånt alltid går att gå runt, och så är problemet tillbaka igen, fast på en ännu värre nivå. Om ni har förslag på hur vi kan inspirera och uppmuntra till att man laddar upp betydligt mer vettiga bilder. Äldre medlemmar, 20+, laddar sällan upp sådant. Hur kan vi skapa en kultur där det inte ger effekt att ladda upp sådana bilder utan att börja med ban och block, tycker ni?
4) Undersökningen som sådan handlar om att hjälpa oss och de andra sajterna inom Nyheter24-gruppen att bli bättre, därför är den inte helt spot on för bara oss.
5) Priset verkar bli en iPad, men vi vet just nu inte exakt vad för iPad det är, men vi får återkomma när vi vet mer.
Seriöst jag har varit medlem på denna sidan sedan den startade o den rent ut sagt SUGER nu!!! förr va de inga äckliga fjortisar me näckbilder de va ingen jävla "focus" eller va de heter inser inte ni på bdb Oh FÖÖÖRLÅÅÅT DW! att ni förlorar en jävla massa människor?? såå jaaa snälla bli lite mer fb-wannabees! Jag hatar fb har inte fb kommer aldrig skaffa! DÄRFÖR blev jag medlem på denna sidan! DOCK tycker jag som mångfa skriver de skulle vara "gillaknappar". men bara på kommentarer.. OCh nej inte för att fb har de utan för att youtube har de o jag antar att de va därifrån de där puckorna som skapade fb fick de ifrån! sen är ni ju så satans pantade att ni inte inser att många fjortisar använder er sida för att kunna göra reklam för sina bloggar som INGEN är intresserad av! som sagt jag skiter i namnet på sidan men innehållet va så jävla mkt bättre för typ 6 år sen! när de precis startat!
I vanliga fall skulle jag adrig delta i en undersökning - men det där söta leendet får mig att smälta :P
likadan chatt som omegle har skulle va nice