Fart, energi, action, rörelse och liv! I denna fototävling så vill vi att du tar en bild på människor i (c:a) åldrarna 15-39 år som gör något aktivt. Bilden ska fånga så mycket liv och energi att man får en kick av att bara titta på den!
Bilderna ska vi använda till att trycka upp i stora fina format och låta pryda väggarna på Nyheter24-kontoret på Stureplan i Stockholm.
Sista datum för att nominera en bild är 2011-09-20. Sista datum för att rösta är 2011-09-26. HTC Desire S och HTC Wildfire S är första och andra pris! Se inspirationsbilderna, läs reglerna och tävla!
Fototävling: Young & Alive!
Current thread - Fototävling: Young & Alive!
Bra! Stället behöver livas upp! I'm on it! :D
@lightspeed
Fråga; Måste bilden innehålla minst 2 personer?
Fråga; Måste bilden innehålla minst 2 personer?
Åldersdiskriminering!
Tävlingen medverkar till att reproducera maktförskjutande normer om (relativ) ungdom som den överlägsna åldern, och tävlingen kommer därför att bojkottas.
Tävlingen medverkar till att reproducera maktförskjutande normer om (relativ) ungdom som den överlägsna åldern, och tävlingen kommer därför att bojkottas.
@Fearium - Ja, helst. Det är direktiven från Stockholm :)
vart exakt är den andra personen på inspirationsbild #2? ser bara en? :O
(andra bilden på första "raden", personen med grön tröja/jacka)
(andra bilden på första "raden", personen med grön tröja/jacka)
ZoomIntoMe: Det blå tygstycket innehåller en person
Men BRA att jag tävlade med en bild, där det bara är EN person på bilden.. och sen går det inte ens att radera bort bilden. För jag inte vill vara med längre, när man helst ska ha två på personer på bilden.. suck. >:
Ändrat 2011-09-16 21:01
får personen på bilden vara 11?
kan någon svara på min fråga? :)
får en av personerna på bilden vara elva år ?
får en av personerna på bilden vara elva år ?
*Suck*
ingen svarade på min fråga och har därför inte skickat in och nu är det försent -.-
ingen svarade på min fråga och har därför inte skickat in och nu är det försent -.-