LADDA INTE NER SENASTE UPPDATERINGEN AV IPHONE-APPEN!
Current thread - LADDA INTE NER SENASTE UPPDATERINGEN AV IPHONE-APPEN!
Jag laddade ner min igår , funkar bra!
Nu funkar min iaf :D
Vi har gjort en liten workaround för er som redan råkat ladda ner den trasiga uppdateringen till iPhone-appen som släpptes igår (2011-09-13). Det går nu att logga in och använda appen, men vi råder fortfarande er som inte laddat ner appen att avvakta tills Apple släppt igenom fixen. Den version som man ska vänta på är alltså version 2.3.2.
TL;DR: Trasig uppdatering funkar för er som redan skaffat. Om du inte skaffat, ladda inte ner än. Vänta på 2.3.2.
TL;DR: Trasig uppdatering funkar för er som redan skaffat. Om du inte skaffat, ladda inte ner än. Vänta på 2.3.2.
omen vrf nt ? :o
Jag är en utav flera som redan har laddat ner den... man sitter ju oftare vid telefonen än här.. så att läsa detta gjorde man ju för sent...
ja ladda ner den D:
ibland kommer de typ att ja har fel lösen o så men ja har rätt o ja kan inte ladda upp bilder
ibland kommer de typ att ja har fel lösen o så men ja har rätt o ja kan inte ladda upp bilder
AMmeeeeeeeeeeeeeee :/
hejsan jag tycker att det är bra
hejsan jag tycker att det är bra
palla alla som säger kunde ni inte sagt tidigare, han sa ju typ tolv timmar efter att dom släppte mitt i natten, inte deras fel att datanördar laddar ned mitt i natten XD
fixat nya på min iphone nu riktigt juste app :)
fixat nya på min iphone nu riktigt juste app :)
Nått som är fixat nu? Laddade hem här i helgen och inte haft problem :)
Såg inte förrän nu... Men det förklarar varför den laggar så mycket...