Applovin' tipsar om Pixlr-o-matic. Pixlr finns i Dayviews bilduppladdning, men visste du att det också finns en gratis-app från Pixlr som låter dig sätta filter, effekter och ramar på bilder du tar med din mobil?
Läs hela recensionen hos Applovin'!
Applovin' tipsar: Pixlr-o-matic
Current thread - Applovin' tipsar: Pixlr-o-matic
den är grymt bra :D skit snygga bilder får man :P som t.ex min profilbild <---
Jag gjorde några bilder och jag älskar effekterna och kvalitén ! :D
Asså...
Det är helt okej, saknas dock grundläggande funktioner som att beskära bilderna. Skulle också vilja se gamla kameraeffekter.
hur mycket fick ni betalt för det här?
1+ till Organismen12
...vart exakt finns den på bilduppladdningen? o.O
Det enda jag tycker suger med den appen är att när man vill dela bilden man redigerat på Dayviews så står det "ogiltig bild". Man måste alltså spara bilden på telefonen för att sedan ladda upp den, ganska dåligt.
EE. . . Dååålig!!
Till Organism12 och Organismen (och andra som är nyfikna):
Vi får inte betalt för nyheter om apparna. Inte ens en kopp kaffe. Vi väljer att tipsa om fotoappar för att vi tror att om man tröttnat lite på att ta bilder så kan det bli roligare med lite nya verktyg och effekter. Dayviews mår bra när det laddas upp så mycket bilder som det bara går, och ett första steg för det är att det ska laddas upp bilder är förstås att folk tar bilder.
Vi väljer att tipsa om apparna via Applovin' eftersom de är en nystartad appsajt med samma ägare som vi har. Då känns det roligt att hjälpa dem med lite uppmärksamhet :)
Vi får inte betalt för nyheter om apparna. Inte ens en kopp kaffe. Vi väljer att tipsa om fotoappar för att vi tror att om man tröttnat lite på att ta bilder så kan det bli roligare med lite nya verktyg och effekter. Dayviews mår bra när det laddas upp så mycket bilder som det bara går, och ett första steg för det är att det ska laddas upp bilder är förstås att folk tar bilder.
Vi väljer att tipsa om apparna via Applovin' eftersom de är en nystartad appsajt med samma ägare som vi har. Då känns det roligt att hjälpa dem med lite uppmärksamhet :)
HI
haha vad efterblivet..
Ja ghar haft den här appen typ i ett halvår .. nej men skitlänge iaf!
Hur som helst jag rekommenderar den starkt, blir sjukt trevliga bilder!
Använder det ofta för att gör tråkiga bilder lite roligare.. har en del bilder.. ta en titt! :)
Ja ghar haft den här appen typ i ett halvår .. nej men skitlänge iaf!
Hur som helst jag rekommenderar den starkt, blir sjukt trevliga bilder!
Använder det ofta för att gör tråkiga bilder lite roligare.. har en del bilder.. ta en titt! :)
Applovin' tipsar även om iPannan: http://applovin.se/appar/20122560-ipannan/
Grymt roligt spel!
Grymt roligt spel!
heej jag vil bli stor
liknande till android???