UPPDATERING: Vi har nu utsett och meddelat vinnaren! Grattis till Undressed! http://dayviews.com/undressed/501833921/
Tröstpriset går till VeronicaKa, grattis! http://dayviews.com/veronicaka/501834839/
Unik chans: Träffa One Direction!
Pojkbandet som legat ETTA på svenska topplistan och som i USA beskrivits som 5 x Justin Bieber, One Direction, 1D, kommer på blixtvisit till Stockholm nu på måndagen den 13 februari!
Vi har tack vare Sony Music Sweden fått möjlighet att låta en Dayviews-medlem få träffa bandet. Därför ordnar vi en tävling! One Directions senaste skiva heter "Up all night" och det är temat för bildtävlingen! Ta ett foto på temat "Up all night", publicera bilden här på Dayviews och tagga den med #upallnight i bildtexten så är du med och tävlar om att få träffa One Direction i Stockholm nu på måndag!
Vi vi väljer vilken bild som vi tycker passar bäst i temat. Vinnaren och en vän får träffa One Direction!
Ett fint tröstpris i form av albumet "Up all night" kommer delas ut till någon som vi tycker gjorde bra ifrån sig men inte riktigt räckte hela vägen fram.
Tävlingen avslutas redan imorgon fredagen den 10 februari klockan 16.00! Vi måste kunna nå vinnaren via mobil direkt, så var noga med att ha aktiverat din mobil i Dayviews inställningar! Numret syns inte för andra, men vi MÅSTE kunna ringa dig för att du ska kunna vinna. Om vi inte har aktiverat din mobil i Dayviews inställningar när tävlingen avslutas så kan du inte vinna, och priset går vidare till den som vi tycker är näst bäst.
Regler:
- Du måste ha fotograferat bilden själv, du får inte ta från en kompis eller från t ex Google (Bilder på One Direction som du inte fotograferat själv kan inte vinna)
- Den ska stämma in på temat "Up all night". Dayviews avgör vad som passar in och vad som inte gör det.
- Du måste ha aktiverat din mobil via Dayviews inställningar så att vi kan ringa dig om du skulle vinna. Du kan se hur man gör här (http://dayviews.com/testman/501799149/) och här (http://dayviews.com/testman/501799186/).
Priset innebär att vinnaren och en vän får träffa One Direction i Stockholm måndagen den 13 februari på en tid och plats som meddelas vinnaren. I priset ingår inte resa eller boende, det måste vinnaren ordna själv om det behövs.
Priset kan ej överlåtas. Beslutet om vinnare kan ej överklagas.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Unik chans: Träffa One Direction!
Current thread - Unik chans: Träffa One Direction!
Fattar inte riktigt vad bilden ska vara liksom. Ska det visa "orden" Up All Night, eller deras album/låt Up All Night?
Jag har tagit den här bilden från när jag var i England, Leicester för någon vecka sen. Igentligen så skulle jag hålla mig uppe tills vi skulle åka hem vilket var 7 på morgonen så jag tog en bild mitt i natten och en alldeles innan vi skulle åka, ville ha de till bloggen för att visa min utsikt.
Den tillhör texten "I wanna stay up all night and jump around until we see the sun." Från låten Up All Night. Stämmer in faktist för jag hoppade runt tills jag såg soluppgången för jag längtade hem!
/ En MEGA Directioner!
Den tillhör texten "I wanna stay up all night and jump around until we see the sun." Från låten Up All Night. Stämmer in faktist för jag hoppade runt tills jag såg soluppgången för jag längtade hem!
/ En MEGA Directioner!
Måste man betala resan och sånt själv?
bor liksom i Luleå..
bor liksom i Luleå..
Det funkar inte att akivera mobilen :O Jag har smsat och så, men jag får inget tillbaks!
Mitt bidrag till #upallnight tävlingen!
Jag tog bilden en kväll där utsikten vilade över staden Sarajevo!
Jag är ett hängivet fan och grabbarna har inspirerat mig till mitt eget musicerade och dem har blivit en drivkraft som pushat mig till att fortsätta göra my own thing in my own way. Det skulle varit otroligt givande att få träffa dem och jag hoppas verkligen jag får den chansen! #upallnight
Jag tog bilden en kväll där utsikten vilade över staden Sarajevo!
Jag är ett hängivet fan och grabbarna har inspirerat mig till mitt eget musicerade och dem har blivit en drivkraft som pushat mig till att fortsätta göra my own thing in my own way. Det skulle varit otroligt givande att få träffa dem och jag hoppas verkligen jag får den chansen! #upallnight
Detta är mitt bidrag till tävlingen. Jag har försökt att visa vad det är så att jag stannar #upallnight . Det är nämligen datorn, mobilen och självklart One Direction. Att få träffa dom skulle vara så otroligt kul och jag vet att även min vän som jag skulle ta med det skulle uppskatta det enormt.
Fotomässigt är inte bilden den bästa men när man har förlorat photoshop och har massa skolarbete som måste in ikväll för man göra det bästa med situationen. Nu är det bara att hålla tummarna!
Fotomässigt är inte bilden den bästa men när man har förlorat photoshop och har massa skolarbete som måste in ikväll för man göra det bästa med situationen. Nu är det bara att hålla tummarna!
#UpAllNight Texten i Up All Night handlar om att man ska dansa och ha kul hela natten, något som speglar sig i bilden jag valt att använda. Bilden är tagen med Canon EOS 1000D och jag har såklart tagit den.
Killarna betyder oerhört mycket för mig, jag dansar och sjunger med till deras låtar varje dag. Jag är så otroligt tacksam att vi fans får denna chansen att tävla. Lycka till alla andra, ni förtjänar säkert alla att vinna. Keep your fingers crossed!
Killarna betyder oerhört mycket för mig, jag dansar och sjunger med till deras låtar varje dag. Jag är så otroligt tacksam att vi fans får denna chansen att tävla. Lycka till alla andra, ni förtjänar säkert alla att vinna. Keep your fingers crossed!
För fyra månader sen var jag #UpAllNight på Drottninggatan i Stockholm och köade för att få biljetter till ett 1D Event. En sömnlös men oförglömlig natt, jag ångrar det inte en sekund! Jag lyssnade på 1D hela natten, som så många andra gånger, och jag får aldrig nog! Jag har följt killarna från början, och nu, kan jag inte fatta att jag tävlar om att få träffa dom! Det skulle betyda så mycket för mig, och min glädje skulle vara total! Så, #UpAllNight och vänta på resultaten! Tack för tävlingen, må bäste man..eller jag menar Directioner Vinna! ;)
Foto: Av Mig när vi satt utanför Bengas Skivor på Drottninggatan. Fan booken jag och min kompis hade gjort till Killarna.
Redigering: Jag!
Foto: Av Mig när vi satt utanför Bengas Skivor på Drottninggatan. Fan booken jag och min kompis hade gjort till Killarna.
Redigering: Jag!
Dessa två bilder påminner mig om mycket om att stanna uppe hela natten.
De påminner mig därför om One Direction.
Jag lyssnar på dem hela tiden, pratar om dem hela tiden. Hela mitt liv är 1D.
Jag har tyvärr aldrig träffat dem. Jag köade i 9 timmar utanför Bengans men fick inga armband.. Surt.
När jag hade lyckats övertala mina föräldrar om att få gå på någon av konserterna i England så var biljetterna redan slut.
Jag vill bara tacka dem för allt de gjort för mig, utan att ens veta att jag existerar.
Det har varit ett as jobbigt år och utan dem skulle jag troligen inte leva idag.
De påminner mig därför om One Direction.
Jag lyssnar på dem hela tiden, pratar om dem hela tiden. Hela mitt liv är 1D.
Jag har tyvärr aldrig träffat dem. Jag köade i 9 timmar utanför Bengans men fick inga armband.. Surt.
När jag hade lyckats övertala mina föräldrar om att få gå på någon av konserterna i England så var biljetterna redan slut.
Jag vill bara tacka dem för allt de gjort för mig, utan att ens veta att jag existerar.
Det har varit ett as jobbigt år och utan dem skulle jag troligen inte leva idag.