bara för att du inte tycker om appen så kanske det finns andra som gör det? tänkt på det? :)
jag använder Cam wow typ jätte ofta! älskar den :) tycker den är super bra! å ganska rolig ibland.
Applovin' tipsar: Camwow!
Current thread - Applovin' tipsar: Camwow!
You owe my respect!
Proud of ya,
Jag håller fullt med-
Proud of ya,
Jag håller fullt med-
När jag ser hur många som går på det här så tappar jag hopp om mänskligheten.
Bryr mig ej om detta är oseriöst eller inte, bara så folket vet.
Men jag gillar appen ~
Då jag nu har en telefon med hd kamera så funkar camwow utmärkt för att ta såkallade "hipsterbilder".
Men jag gillar appen ~
Då jag nu har en telefon med hd kamera så funkar camwow utmärkt för att ta såkallade "hipsterbilder".
Erkänn ni visste att ni skulle få skit från massa folk innan ni publicerade dette, men tänkte; "the hell with that!"
:D
:D
@Snezdjkkiekeaknaa
därför att det är roligt med personlighet istället för ett politiskt korrekt fånigt utlåtande från någon som är en kappvändande tramsfjant.
därför att det är roligt med personlighet istället för ett politiskt korrekt fånigt utlåtande från någon som är en kappvändande tramsfjant.
Haha! "Gilla"
Hahaha, rätt inställning. Första gången jag ens klickar på en bdb-nyhet.
det är jävligt rolig, men ja, alla har sina egna åsikter.
Hahah vilken toppen reklam x'D
wohahaaah läsarstorm..
ogillar foto-appar av alla slag.. folk borde lära sig hur man gör riktiga kamera effekter istället.
- Länge leve de analoga
ogillar foto-appar av alla slag.. folk borde lära sig hur man gör riktiga kamera effekter istället.
- Länge leve de analoga
den är visst bra ?
haha skön! måst verkligen prova den nu.
Haha, älskar sättet du skrev det på! Kanske vaknat upp på fel sida? Jag blev verkligen förvånad. Gav mig åtminstone ett leende på läpparna. :)