Applovin' tipsar: Camwow!
Current thread - Applovin' tipsar: Camwow!
Jag gillade den i 1 sekund lol.
CAMWOW <3<3
bara för att inte ''du'' gillar appen ska väl inte alla på dv behöva veta det.
det är OMÖJLIGT att få alla nöjda?
bilderna blir snyggare med effekter tycker jag iaf. men jag gör inte en ''nyhet'' av det... menmen
det är OMÖJLIGT att få alla nöjda?
bilderna blir snyggare med effekter tycker jag iaf. men jag gör inte en ''nyhet'' av det... menmen
Gabriel borde bli säljare!
Hahaha fick mig ett skratt <3
Den är bra !
HAHAHA ÅH. Dayviews är plötsligt bra igen <3
Pretentiöst dravel om bildkorrekthet. Ogillar man appen använder man den inte helt enkelt. Alla tar inte bilder för att vara estetiska gudar eller för att nå bästa möjliga kvalitet. En del vill nog bara ha kul. Eller leka. Och leka är bra. Bättre att leka och skapa något med en "dålig app" än att spy galla och tro att världen är till för att vara så-korrekt-och-hifi-som-möjligt och därefter ta tråkiga bilder med perfekt skärpa.
asså camwow äger ut er app hahaha
vadå avskyr? JAG ÄLSKAR CAMWOW!!!!!!!!!
Haha är man riktigt övertrött och tar bilder med någon kompis, eller som jag med min lillebror kan man få sig ett ordentligt skratt! :)
jag säger inte något om vad folk generellt tycker om appen, men majoriteten av de som gillar den är ändå de personer som överredigerar sina bilder något totalt och är under 14 år, inte för att det är fel i sig, just saying, there's a pattern to everything.