Såhär i backspegeln när en helg har gått så måste jag säga att den här nyheten blev mycket lyckad. Dayviews roll är inte att vara opartisk angående appar, det kan Applovin' pyssla med. Vi har lovat att hjälpa dem genom att skriva nyheter om appar som kan kopplas till bilder och foto, men vi har definitivt inte lovat att vi ska tycka om det på vägen.
För att jämföra lite: Förra veckan tipsade vi om Mattebox, och skrev en ytterst neutral text om den appen. Den nyheten fick 12 kommentarer på en hel helg och ytterligare några dagar.
Den här nyheten har fått 59 kommentarer på mindre än 72 timmar.
Åsikter engagerar :D
Applovin' tipsar: Camwow!
Current thread - Applovin' tipsar: Camwow!
hahaha
Jag håller helt och hållet med användaren @Snezjnika och tycker att det är högst oprofessionellt att lägga upp en sådan här sak som "Nyheter" och dessutom bara spy galla över applikationen, det är en sak att recensera en viss app eller ge tips på olika appar men nu tycker jag seriös-nivån på crewet och sidan (alltså dayviews) sjönk hos mig... Trist att ni gjorde bort er så här.
Bästa nyhetstexten hittils =)
Appar som denna är för folk som inte har talang i photoshop. .
Ursäkta men jag andvänder CamWow det va väll lite onödigt att skriva att ni avskyr appen för det finns folk som använder den !!
Tänk till innan du skriver ;)
Tänk till innan du skriver ;)
fan
har det
Asså du dissar ju oss som gillar den ,
asså vi kanske blir lite ledsna på att ni dissar den ,
jag gilalr den och jag kommer fortsätta med så de så !!
asså vi kanske blir lite ledsna på att ni dissar den ,
jag gilalr den och jag kommer fortsätta med så de så !!