Support and questions
Current thread - Support and questions
If you are experiencing any kind of problem with the site don't hesitate to send us an e-mail. You can reach us at: support@bilddagboken.se
LOL @Oscarasds
whazap whazap bdb : D
I'm just wondering if the "free focus" will be available in other countries than Sweden?
thnx.
I'm just wondering if the "free focus" will be available in other countries than Sweden?
thnx.
i have got alot of friends but before i started to work fron an office and gone
jag och väldigt många jag känner är väldigt trötta/irriterade på bilddagbokens gästlösenfunktion! Det är väl att använda bilddagboken på helt fel sätt?! att dom ska kunna titta på en och
SJÄLV FÅR MAN INTE GÅ IN PÅ DERAS SIDA.
jag tycker iallafall att, om man är med i bilddagboken så får man "leken" tåla (i min åsikt!): dvs. gästlösen är för kräset, och som att man inte accepterat själva grejen med bilddagboken
(även om det är eran sida och
era idéer som gör sidan till eran. Ni får ju klart göra precis vad ni vill med den, och ni får ha med gästlösenfunktionen. men håller den? jag vet inte vad ni tycker).
Det är inte så tydligt, och ingen har tagit upp det förmodligen (eftersom "funktionen" fortfarande finns kvar på sidan), men jag ser klagomål om funktionen varstans och jag tycker att ni borde följa upp till dom åsikterna som "bdb-folket" klagar på. [eftersom det kanske blir värre(?)]
Dessutom går det inte att blocka dom med gästlösen som man inte vill ha & göra med!
exempel, jag är smygtittad av mitt ex, har mina anledningar att inte ha kontakt med henne
(hon var otrogen och snackar skit om mig i sin blogg, och nu har hon gästlösen, riktigt irreterande). kan ni för en gångs skull göra något åt gästlösenfunktionen (att ta bort den)?
SJÄLV FÅR MAN INTE GÅ IN PÅ DERAS SIDA.
jag tycker iallafall att, om man är med i bilddagboken så får man "leken" tåla (i min åsikt!): dvs. gästlösen är för kräset, och som att man inte accepterat själva grejen med bilddagboken
(även om det är eran sida och
era idéer som gör sidan till eran. Ni får ju klart göra precis vad ni vill med den, och ni får ha med gästlösenfunktionen. men håller den? jag vet inte vad ni tycker).
Det är inte så tydligt, och ingen har tagit upp det förmodligen (eftersom "funktionen" fortfarande finns kvar på sidan), men jag ser klagomål om funktionen varstans och jag tycker att ni borde följa upp till dom åsikterna som "bdb-folket" klagar på. [eftersom det kanske blir värre(?)]
Dessutom går det inte att blocka dom med gästlösen som man inte vill ha & göra med!
exempel, jag är smygtittad av mitt ex, har mina anledningar att inte ha kontakt med henne
(hon var otrogen och snackar skit om mig i sin blogg, och nu har hon gästlösen, riktigt irreterande). kan ni för en gångs skull göra något åt gästlösenfunktionen (att ta bort den)?
You should maybe keep this to the Swedish Support part? :>
Would be good if you added a refer a friend function.
You know i myself have noticed this.
Some pictures that get uploaded with text. Don't have the "translate" button and some pictures do :o
Some pictures that get uploaded with text. Don't have the "translate" button and some pictures do :o
have any of u seen the swapit sign please help
hh mdr
We did almost complete a referer function, but the code for it got ... well, deleted by misstake (together with a bunch of old projects) but we should be remaking it soon hopefully.
no actually its called www.myphotodiary.com
its english you know!
its english you know!
totally quoted the wrong person xD
Edited 2010-01-16 01:26
Edited 2010-01-16 01:26
hej
i want my 50 swapit points